سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هادرباد * روستایی در شرق شهرستان بیرجند * HADERBAD

طرح پیش بینی شده سال 87
از 121 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده برای سال 87 ، مبلغ 6/90 میلیون ریال اعتبار عمرانی است که برای اصلاح و شن ریزی معابر پیش بینی شده است.
اصلاح وشن ریزی معابر
کوچه ها و معابر روستا دارای عرض مناسب نیستندوعبور ومرور وسایل نقلیه در ان امکان پذیر نمی باشد لذا بعضی از معابر روستا باید تعرض گردند علاوه بر این در بعضی از معابر روستا مبلغ 6/90 میلیون ریال پیش بینی شده است.
احداث پارک وفضای سبز
تفریح سالم برای جوانان و افراد خورد کلان لازم وضروری می باشد وفعالیتهای روزمره زندگی حتی اگر خوشایند باشند نمی توانند در در رده تفریح قرار گیرند.
تفریح بیشتر به منظور رفع خستگی روحی ، شادی و انبساط خاطر انجام می پذیردوکمتر دارای قواعد خاصی است . تفریح معمولا در فضاهای باز صورت می گیرد ، پارک ها و زمینهای بازی از جمله مهمترین فضاهای تفریحی هستند . رایج ترین فضایی گذران اوقات فراغت پارک است
علاوه بر ضرورت ایجاد پارک به دلایل فوق یکی از دلایلی که برای مهاجرت از روستا به شهر بر شمرده می شود ، همواره عامل محرومیت بوده است که اغلب مهجران روستایی علاوه بر مشکلات اقتصادی برای تامین معاش ، به محرومیت روستا از امکانات تفریحی و ورزشی و بهداشتی... اشاره می کنند.لذا برای رفع این مشکل مبلغ 1/104 میلیون ریال برای احداث پارک پیش بینی می گردد.



[ سه شنبه 86/11/2 ] [ 12:38 صبح ] [ هادرباد * حسن hassan ]

نظر